środa, 14 grudnia 2011

Moje rysunki

Dzisiaj pokarze wam kilka moich rysunków. Zapewniam, że w 100% rysowalam je ja.Mogą nie być zbytnio piękne , ponieważ rysowałam je na lekcjach. Kiedys dodam ładniejsze rysunki i mam nadzieję , że będą się podobać. Miłego oglądania.
                                            Pierwszy rysunek ze szkicownika
                                            Ehhh.... Nudziłam sie na religii
                                            Mój kochany Maya z LM.C
                                             Kolejna nudna lekcja... ;P
                                                                  Ehhh... XD
Narazie tyle bo później nie będę miała co dodawać na bloga. Mam nadzieję , że rysunki sie podobały. Na pewno dodam jeszcze rysunki ale to już w innym poście. Pa,pa! ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz