piątek, 23 grudnia 2011

The Gazette

  Hey! Sorki, że tak długo nie pisałam ale nie byłam w stanie. Tydzień byłam chora , a teraz ciągle pomagam mamie przed świętami. Postanowiłam więc dodać moje kolejne dzieła. Są to portrety członków zespołu The Gazette. Nie wyszły mi za bardzo , ponieważ to są moje pierwsze próby rysowania ludzi. Miłego oglądania.
Reita- narysowałam go pierwszego.
Miałam swietlicę między lekcjami.
Uruha- drugi według kolejności.
Z dedykacją dla mojej starszej siostry.
Ruki- wokalista
Niestety nie wyszedł mi za bardzo... :(
Aoi- moim zdaniem wyszedł najlepiej.
Tia... Na religi telefon pod ławkę i rysujemy!!! :P
Kai- ostanni i najgorzej mi wyszedł... :(
Ale w końcu się jeszcze uczę.

 Ehhh.... To tyle z The Gazette. Nie wyszli mi zbytnio ale ujda w tłumie. Sorki za jakość zdjęć (nie posiadam skanera... T____T) i mam nadzieję , że się podobało. Pa,pa!
 PS
Proszę o komentarze. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz