środa, 14 grudnia 2011

Wiersz

 Ohayo! <ponownie>. Uznałam, że podzielę się z wami czymś innym. Kiedyś byłam w podłym nastroju i pod wpływem tego napisałam wiersz. A oto on:

                                           Byłam tam

                                           Byłam tam gdzie piekła raj,
                                           Byli tam ludzie okrutni jak lawina,
                                           Był okrótny chłopak i
                                           Wściekła dziewczyna.
                                           Lecz świat się zmieni gdy
                                           Bóg spojrzy na ziemię.
                                           Wtedy aniol zleci i pocieszy dzieci,
                                           Odbuduje domy zniszczone przez ludzi
                                           I miłością napełni świat,
                                           Ponieważ jest tego wart.
                                                                             
                                                                            Yuuki

 Przysięgam , że wiersz jest mojego autorstwa i mam nadzieję , że się podobał. Ale mam także dylemat... Przeczytac go jutro na muzyce??? Boję się, że mnie wyśmieją. Co robić? T___T

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz